Buna tuturor!


A venit vara si toate lucrurile par ca intra pe fagasul cel bun. Eu am primit rezultatul de la bacalaureat, am intrat la facultate si in rest totul pare a fi promitator. Pentru ca vremea se incalzeste si apa incepe sa aiba peste 20 de grade Celsius ( nu Kelvin ca la bac la fizica pentru ca apoi am ingheta) am hotarat sa incerc o noua filosofie de vara. Este vara DA-urilor. Ce ar fi sa incercam pentru o perioada sa spunem cat mai mult da si sa ne scoatem din vocabular uratul si tomnaticul cuvant „nu” ?

Pentru a incepe in forta cu noua teorie am zis „DA” la niste posturi pe care le puteti accesa aici despre noi tendinte pentru PRIMA ZI DE LICEU ( unul dintre cele mai cautate subiecte de pe blogul meu). Pentru cele care cunosc putintel limba engleza, puteti sa accesati si o pagina despre cum sa ne machiem la scoala aici.

Sper sa va placa si sa primesc cat mai multe intrebari de la voi. Va saluta Nevricoasa!! Da, da, chiar ea!!

eu

Lasă un răspuns

