Dragi boboci,


Aici e Nevricoasa! Am o provocare pentru voi! Pe pagina mea de Facebook ( poate fi accesata din partea dreapta a paginii, sau doar cautati Nevricoasa ) am adaugat un mic concurs. Miza este destul de mare… pentru mine cel putin…. Se refera la prima zi de liceu si mai ales la tinuta din prima zi de liceu. Sfaturi exista si pe blog aici si detalii despre concurs aici . Deci va astept!

Cu drag,

NEVRICOASA.

2 gânduri despre &8222;Dragi boboci,&8221;

  1. Ollow! Tot pentru problema cu afilierea. Te-aş ruga să-mi trimiţi codul tău printr-un mail la smile.duon . Eu mi-am pierdut datele banner-ului meu :)), dar asta nu înseamnă că nu-mi pot pune icon-ul tău pe blog.
    Aştept mailul :*

Lasă un răspuns

