Noutati


De acum veti fi anuntati aici cand apare ceva nou pe blog. Deci sunt nevoita sa va anunt ca am facut un capitol nou pentru geniale pe care il gasiti in bara de meniuri de mai sus. Uitati si linkul aici. Am facut asta pentru ca blogul sa fie cat mai ordonat si usor de gasit.

De asemenea am pus o pagina noua cu imbracamintea, coafura si machiajul cel bun pentru prima zi de liceu aici.

Si de asemenea cred ca am facut ultimul meu post legat de fetele de la Next Top Model sezonul 1, adica activitatea lor de dupa show. Vedeti mai multe aici.

De asemenea am facut un mic post despre marea mea pasiune, anume Connect-R sie chipa. Linkul este aici.

Cam atat momentan.

Cu drag,

NEVRICOASA.

Lasă un răspuns

