Hello,everyone!


Dupa cum vedeti eu sunt noua pe aici. Nici nu stiu cu ce sa incep… bine, deci cu inceputul. Sa vedem de ce ma cheama asa. Recent am citit la romana Conu Leonida, I.L.Caragiale. Si acolo aparea cuvantul asta, bineinteles din lipsa de cultura, NEVRICOS. El este combinatia foarte reusita, dupa mine, dintre nervos si fricos. Acum sa nu va ganditi ca sunt o nebuna, cine stie cu crize de nervi. Cand am pus numele ma gandeam la oameni, mai ales in zilele de astazi. NEVRICOSI!

In dreapta puteti vedea toate paginile blogului––––––––––––>

 Acestea pot fi gasite si in meniurile din partea superioara a paginii.

Am decis sa nu ii fac publicitatea blogului meu prin mijloace de toti stiute cum ar fi messul, facebook chestii din astea, pentru a-mi vedea talentul oratoric.( Acum mi-ar trebui o fata zambitoare). Sper totusi sa aflati de el cat mai multi , sa lasati comentarii si eventual sa imi dati sfaturi. Cam asta a fost primul meu post… imi urez ” La mai multe!”. Sper ca este un inceput bun.

Cam atat pentru moment,

NEVRICOASA.

3 gânduri despre &8222;Hello,everyone!&8221;

  1. vezi ca si tu utilizezi englezisme (trend sialtele) deci este foarte greu sa te separi de ce se intimpla in jur, poti incerca sa creezi un curent de romanism, a fost ceva de genul acesta in Franta, dar nu a reusit pe deplin

    • Nu stiu de ce ai crede ca spun prostii…Si apropo I.L. Caragiale a facut foarte multe cuvinte-valiza pentru ca asa se numesc doua cuvinte imbinate. Asta inseamna comicul de limbaj. Dar uite exemplul care iti demonstreaza ca am dreptate.
      Citat din I.L. Caragiale, Conu Leonida fata cu reactiunea:” EFIMIȚA: Bine că n-am fost la București pe vremea aia! cum sunt eu nevricoasă, Doamne ferește! pățeam alte alea…”

Lasă un răspuns

